[1] باقرینیا، خ. (1388). روشهای اجرایی در پروژهی قطار شهری اهواز. فصلنامهی کمیسون، شمارهی 43.
[2] Sadaghiani, M. H., & Taheri, S. R. (2008). Numerical Investigations for Stability Analysis of a Large Underground Station of Tehran Metro. World Tunnel Congress: Underground Facilities for Better Environment and Safety (pp. 492-499). India: Central Board of Irrigation & Power.
[4] مهندسین مشاور مونیت. (1387). نقشههای سازه ابلاغی مشاور جهت ایستگاه هفت تیر، خط شش متروی تهران.
[6] Peck, R. (1969). Deep Excavations and Tunnelling in Soft Ground. Proceedings of 7th International Conference on Soil Mechanics and Foundation (pp. 225-242). Mexico City: Sociedad Mexicana de Mecanica.
[7] Ghiasi, V., Omar, H., Yusoff, Z. B. Md., Huat, B. K., Muniandy, R., Ghosni, N., Nushini, A., Afshar, M. A., Ghiasi, S., Hosaini, S. G., & Ghiasi, M. (2010). Design Criteria of Subway Tunnels.
Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 4(12), 5894-5907.
http://www.ajbasweb.com/ajbas/2010/5894-5907.pdf.
[9] شمسی، غ. (1374). تحلیل پایداری شیروانیGM2 با استفاده از روشهای عددی. تهران: دانشکدهی مهندسی معدن و متالورژی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر.